Tuesday, February 3, 2009

I'm Back


Sorry...dapat banyak komen tak suka wajah blog aku. Tu bukan apa saja bosan dan tak ada mood nak buat apa. Dulu masa Abu selalu outstation memang tak terasa sebab sibuk dengan anak-anak yang masih kecil. Dia pula sanggup tukar kerja sebab tak larat nak naik turun kapalterbang dan hotel. Kini bila anak-anak dah bertebaran ke sana dan sini memang tersa sunyi bila sendirian di rumah. Rumah pun bagai tak bernyawa. Tak ada orang nak diajak berbual, tak ada orang nak ajak kongsi cerita suka dan duka.Makan pun jadi tak lalu.Hai...rupanya makin lama kita bersama makin terasa rupanya erti kehilangan. Bila duduk di sejadah aku selalu membayangkan bila tiba saat nanti aku kehilangan seorang demi seorang yang dekat di hatiku.Tanpa disedari airmata menitis dan aku akan menyekanya perlahan kerana mati itu pasti dan aku hanya mohon dikuatkan hati menghadapi dan melalui saat-saat itu.

No comments: