Saturday, December 27, 2008

Merangkaklah senja


Merangkak senja menutup pandangan. Aku masih di sini merancang perjalanan hidup. Dua hari lagi result PMR akan diumumkan. Aku telah berjanji untuk menemani anakku mengambil keputusannya. Aku tahu dia agak strees tapi..bagi kami jika dia dah berusaha apapun resultnya terima sahajalah. Insyallah...malam esok ad program Bicara Remaja di Masjid Taqwa. Aku akan mengerah anak-anak remajaku pergi. bagiku kecemerlangan akedemik mesti diseimbangkan dengan ruhiyyah juga. Sebagai mak memang aku tak dapat lari dari memikirkan apakah yang bakal diperolehi anakku tetapi aku tetap berdoa biarlah yang eluk-eluk dan baik-baik.Insyaallah......Gambar ini ketika dia di tingkatan satu. Dan diam tak diam anakku sudah hampir melangkah ke menengah atas. Cepatnya masa berlalu.Bang cu tak nak jadi ustaz ka?????Jom antar pi Jordan ka...Morocco kaaa.......nak tak?????

No comments: