Saturday, March 21, 2009

Kita Ini Tetamu Senja


Malam Jummat lepas aku menghadiri program di Masjid. Pelik juga tengok ramai polis-polis turut berjamaah. Rupanya sempena Hari Polis.Lepas solat ada ceramah pendek dari Ustaz Mutalib. antara intipatinya ialah" sambutlah berapa besar pun hari jadi kita tapi jangan lupa makin kita sambut bererti makin pendek masa kita kat dunia ni" Jadi tahun ni aku tak teruja sangat menyambut harijadi sendiri kerana masih terpahat kemas pesanan ustaz malam tu. Namun aku mengucapkan terimakasih di atas semua yang mendoakan aku sempena ulangtahun kelahiran. Hadiah pun yang aku idamkan sebagai pengganti Cannon Ixus yang telah putus nyawa. Terimakasih buat suami, terimakasih anak-anak.jauh dan dekat ..dan thanks to my virtual friends yang tak ku kenali tapi wish me mungkin sebab ada tarikh lahir kat profile. Muga Allah memberiku kesihatan yang baik dan peluang untuk ku teruskan amal.Ameen.

1 comment:

My Heart Draws A Dream said...

jd photographer la plak lepas ni..cewi dgn olympus baru..hihih..