Saturday, November 21, 2009

Sejuta Harapan,



Sudah lama ingin menaip tentang Sony Nature Camp di FRIM. Namun hari ini baru betul-betul dapat duduk depan PC. Camp yang berlangsung selama 3 hari itu sangat bermanfaat bagi anak saya. Harith . saya pasti peserta dari sekolah lain juga turut memberi komen yang sama. Kalah dan menang memang adat bertanding. Tetapi yang paling penting ialah pendedahan kepada fotografi dan Living With Nature.



Tengoklah team yang bertanding dengan mereka. Kebanyakannya dari KL dan Selangor. Bila Irsyad dapat masuk pusingan akhir ini saya sudah teruja. Suami pula bermurah hati membenarkan Harith membawa Lumixnya. Seperkara yang saya suka ialah bila Harith berkata"Kalau nak ambik gambar yang eluk tak semestinya dari kamera yang mahal dan canggih-canggih". Melihat foto-foto yang diambilnya saya percaya jika dia mengekalkan minatnya untuk terus meneroka bidang dan ilmu ini insyaallah dia mampu melahirkan foto-foto yang berkualiti di masa hadapan. Insyaallah, saya menanti foto-foto menarik dari Education Expo yang akan berlangsung di Taiwan mulai 26hb hingga 30hb November ini.

1 comment:

My Heart Draws A Dream said...

tak dpt p taiwan,tgk gmbr sudah..hihi