Saturday, May 9, 2009

Nasi Ulam Cikgu






Kalau dah nama pun cikgu, pergi Kelantan mesti nak cari cikgu juga. Biasalah kan...dalam banyak-banyak tempat nasi ulam cikgu juga yang jadi pilihan. Menunya biasa sahaja tetapi dek kerana sedap, murah dan cantik tempat tu memang dah masuk dalam acara setiap kali ke KB. Menantu sampai komen"ummi tak puas-puas dengan ulam cikgu" Hai..mana boleh puas macam orang Kelantan tak pernah puas dengan budunya. Menu pilihan hari itu ayam goreng, ulam-ulam cicah tempoyak dan budu, singgang ikan patin, keli percik dan goreng dan sayur lemak kobis. Air sirap bandung satu jug memang minuman wajib. Makan tujuh orang tak sampai pun RM50. Memang berbaloi!

2 comments:

`Ammar Muhd said...

nasi ulam cikgu....sedapPppppP!!

ummiyati said...

amboi, kat belakang mak Bunga tak mau komen ka?