Tuesday, June 23, 2009

Tetamu Itu Pembawa Rahmat


Saya tidak pasti siapakah yang menjadi tetamu blog saya ini. Terima kasih kerana sudi bertamu. Saya juga berdoa semuga apa yang saya tuliskan mampu memberi sedikit kebaikan kepada yang membacanya. Agar saya dapat menumpang pahala bila saya sudah tiada di dunia ini. Saya ingin tulisan kerdil ini dapat merubah hati dan mengubah gaya berfikir sesetengah tetamu yang datang bertandang. Segala yang baik itu dari Allah dan saya berlindung dari sifat riya', takbur dan seumpamanya. Blog yang pada asalnya menjadi medan interaksi saya , anak-anak dan iparduai yang ada di merata tempat di dunia ini.. Kini turut dijenguk oleh kawan-kawan anak-anak. Kadang saya terpaksa mengolah sikit persembahan supaya tidak terlalu menonjolkan keluarga saya. Harapan saya catatan, nasihat dan luahan hati saya dapat sampai ke hati-hati yang sedang mencari erti corak kehidupan yang diredhai Allah. Saya manusia biasa, tidak sunyi dari salah dan silap .Terlajak perahu boleh diundur tersalah tulis kadang boleh mengguris perasaan orang lain. Saya minta maaf dan saya sangat gembira anda semua menjadi tetamu saya. Teruskanlah bertamu semuga ada manfaatnya buat anda. Catatan hidup orang biasa-biasa sahaja kerana bukan semua kita mampu menjadi orang yang luar biasa.

No comments: