Friday, February 6, 2009

Berjalan Lagi


Besar kemungkinan esuk pi Kelantan lagi. Mak cik akan buat operation di Kubang Kerian. Aku pergi sebab mak tanya"Boleh ka pi teman mak cik?" Aku jawab kalau Abu bagi boleh aja. Bang cu aku minta jasabaik seseorang untuk masukan  ke asrama. Desperado sangat-sangat. Bab tu abang akan uruskan Selasa ni. Aku tengah masak cheese cake untuk tinggalkan pada the boys yang akan tunggu rumah BI. Malam ni bang cik akan balik dan abang akan ambilnya di Juru. Besok depa dah rancang nak pi fotography kat mana entah.  Abu akan ikut pi Kulim jaga Wan. Wan pun dah 2x pandai pi toilet sendirian.  Hari ni makan suap sendiri, yang sukanya bila minum air dia suka pusing-pusingkan cawan. Dulu mungkin kami tak berapa perasan sanagt geraklaku wan, tapi bila dah dok peratinya memang banyak yang kami discover tentang wan. Aku suka ajak dia berbual.Hari tu aku beli buku tentang kapal Haji Malaya. aku bacakan dan nampak air matanya meleleh. Adakah dia terfikir masa adakah ruang untuknya menjadi tetamu Allah lagi??Insyaallah itulah yang didoakan.

No comments: