Tuesday, April 21, 2009

Semuga Berjaya!

Itulah ungkapan, harapan dan doa dari ummi dan abu untuk kak lang  yang akan mula menduduki Peperiksaan Akhirnya. Semuga berjaya menjawab dengan baik dan puas hati. Muga Allah tenangkan hati, tajamkan fikiran dan kuatkan ingatan. Namun ini bukanlah peperiksaan terakhir, insyallah semua manusia akan bertemu satu lagi peperiksaan yang lebih besar yang menentukan kesudahan hidup kita . Jika kita sanggup berjaga malam untuk mengulangkaji adakah kita sanggup juga berjaga malam memohon keampunan Allah sebagai persediaan bertemunya di akhirat kelak?


Semuga Abang  dan rakan-rakan senegara berjaya dengan peperiksaan yang sedang ditempuh.Ini mungkin gambar terakhir di rumah sewa kak lang di Seksyen 2.  Setelah sekian lama menginap di sini sudah pasti berbagai suka duka tercatat. Namun apa yang pasti inilah pelajaran hidup dan pengalaman yang tidak dapat dipelajari dari mana-mana buku teks.

Berlatarbelakangkan Menara  Uitm yang  pernah menjadi medan saya menuntut ilmu satu ketika dahulu. Kini kak lang sedang menuju hari-hari terakhir menjadi siswi di situ. Apa-apa pun Uitm..... di hatiku.  Semuga Berjaya!


2 comments:

My Heart Draws A Dream said...

thanks to abummi,harith dan syamil..gembira kita dpt berkumpul adik-beradik walaupun tak suma ada..itu dah cukup gembira bg lang..nak blk bertam takdak masa..abummi dtg alhamdulillah..stress kat sini hari2 ngadap bnda yg sama..

syamil said...

nk p taman pertanian tu kena ada satu hari full day baru puas round2