Tuesday, September 29, 2009

Aku & Dia


Aku:  Suka ketupat palas
Dia:    Suka ketupat nasi

Aku:  Suka laksa
Dia:    Pun suka laksa

Aku:  Suka biru
Dia:   Suka merah

Aku: Suka buku
Dia:  Pun suka buku

Aku:  Suka  bunga
Dia:   Suka pen & jam

Aku:   Suka tidur awal
Dia:    Suka tidur lewat

Aku:   Suka  jalan-jalan
Dia:    Suka duduk rumah

Aku:   Suka memasak
Dia:    Suka membaiki kereta

Aku:   Suka menonton  TV
Dia:    Suka melayari  internet

Aku:   Suka Traveltimes
Dia:    Suka Computimes

Walau kami ada perbezaan, kami sudah dan akan terus sebaik  mungkin mencari keseimbangan. Alhamdulillah kami sudah berkongsi hidup hampir 30 tahun bermula 10 Syawal 1401. Perbezaan itu akan  menjadikan kami saling lengkap melengkapi.  Kami hanya ingin terus berkongsi suka dan duka sehingga diri dijemput Allah. Marilah saling mendokan agar bahagia itu berkekalan hingga ke alam sana.

1 comment:

`Ammar Muhd said...

Abang doakan ummi Abu sama2 melangkah ke syurga. amin!