Thursday, January 29, 2009

Himpunan Ummah Selamatkan Gaza


Mari sebarkan Program di bawah: Sedutan dari e mail seorang sahabat
Tinggal kurang 3 hari lagi HIMMAH "Himpunan Ummah Selamatkan Gaza" akan berlangsung di Dewan Milenium Kepala Batas pada Ahad 1 Feb bermula jam 7-11 mlm.
Program adalah anjuran FORUM penyelarasan Ummah (Gabungan NGO Islam P Pinang) dengan kerjasama Pej Mufti Pulau Pinang. Matlamatnya untuk menyatakan sokongan padu kepada umat Islam Palestin terutamanya di Gaza.

Caranya? Mudah aja iaitu penuhkan Dewan Milenium dengan 6000 manusia (full capacity)Bolehkah tercapai? Jawapannya ada pada anda- sudah tampal poster/banner di tempat antum? Sudah kempen pada rakan/jiran/ sedara mara? Sudahkah keluarga diberitahu utk bersiap sedia kesana? Sudah tempah bas utk bawa org2 kampung/Taman kesana?
Setiap NGO diberi peluang utk buka booth masing2 di ruang legar dewan.

Utk makluman juga, program ni mendapat permit dan kerjasama polis sepenuhnya. Selain itu ianya akan diserikan dengan Nasyid oleh Nazrey Johany (Ex-Raihan) dan bacaan Al-Quran oleh Sdr Fakhrurazi (Johan Akademi Al-Quran)selain itu ceramah oleh Ust Mutalib Maarof dan wakil rakyat Palestin dari Gaza juga pelancaran Derma Jihad Palestin olen SS Tuan Mufti.

Jangan lupa bawakan sumbangan derma anda.Masjid Bertam Indah dah kumpulkan RM9ribu masa forum Sabtu lepas.Hanya 1 malam. anda bila lagi????

DATANG JGN TAK DATANG! LAWAN YAHUDI! LAWAN NAFSU! LAWAN SYAITAN! MENANG PALESTIN! MENANG ISLAM! ALLAHU AKBAR!

No comments: